RIP Pieter van Eeckhout

Berichten geplaatst op de voorpagina

Moderators: maxke, Gie Pilaar

RIP Pieter van Eeckhout

Berichtdoor moto-bertje » 03 jun 2017 19:33

Na Damon :cry: :cry: :cry: hebben wij in onze club een tweede overlijden :cry: :cry: :cry: reeds dit jaar te melden, Pieter van Eeckhout is donderdagavond verongelukt met zijn moto op de openbare weg.
Dit was zoals Damon een zeer joviaal persoon en de motorpassie droop er van af, dan wel meer op toerisme vlak, hij was een jongen die van Aalst naar de Westhoek is gekomen om zijn hobby motorrijden eens bij ons te beleven en niet altijd in die zelfde hoek van Aalst rond te toeren.
Hij was dan ook altijd present om een handje toe te steken op onze organisatie's :lol: :lol: , zowel sport of toerisme :lol: :lol: , hij was van plan om overal waar onze sportpiloten aan de slag gingen ook eens af te komen om jullie te steunen :) :) , zelf ging hij jullie komen aanmoedigen volgende week in Florennes, helaas het mag niet zijn :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: .
Nadere inlichtingen voor het afscheid van Pieter meld ik nog hier, het zou normaal in dezelfde aula zijn van Damon in Lochristi.
Indien er een datum vast staat voor de uitvaart van Pieter, ik laat dit hier weten, de club zal zeker aanwezig zijn om Pieter zijn motorrust te bezorgen, Ik heb er nog altijd koud van als ik het afscheid van Damon meegemaakt heb, die motoren en de vele medegevoelens met de nabestaanden door die bruten :?: :?: :?: van de motorsport, de enige die nog iets menselijk in hun lijf hebben waren daar wel aanwezig, DE MOTARDS.
Indien een datum voor de uitvaart zeker vast staat, kijk op het forum.

moto- bertje :cry: :cry: :cry: :cry:
moto-bertje
standaard

Keer terug naar Voorpagina Nieuws